Ledenvergadering 2019

Algemene Ledenvergadering Zegveld Zorgt en Gezondheidsmarkt

Op 16 april 2019 wordt de jaarlijkse ledenvergadering van Zegveld Zorgt gehouden. De leden, die hiervoor een persoonlijke uitnodiging ontvangen, worden geïnformeerd over de ontwikkelingen en de voortgang in het afgelopen jaar en de plannen voor het komende jaar. Misschien wilt u daar ook bij zijn? U kunt zich als lid van Zegveld Zorgt aanmelden bij Piet Bremmer, via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of op de avond zelf.

Het tweede deel van de avond zal geheel in het teken staan van Wonen en leefbaarheid in Zegveld. Dit deel van de avond is vrij toegankelijk voor iedere belangstellende! U bent welkom vanaf 20.00 uur in de Weidezaal van de Milandhof.

Er zullen na de pauze een aantal korte presentaties worden gehouden.

We hebben een informatieve Woonmarkt georganiseerd met verschillende deelnemers bij wie u in de pauze en na afloop van de avond informatie kunt inwinnen.

Gemeente Woerden wil met u in gesprek over de woonvisie, er vind een herijking plaats waar ze u bij wil betrekken. Bolton geeft de status van de laatste ontwikkelingen van plan Weidz.

GroenWest spreekt over huurwoningen en toewijzingen. De architect van het plan de Pionier presenteert de laatste situatieschetsen. Onze dorpsconsulent vertelt iets over de leefbaarheid in Zegveld en de vertegenwoordiger van het dorpsplatform over hun rol in dit alles.

Het belooft een mooie en informatieve avond te worden.

We sluiten rond 21.30 uur af met een drankje.

We hopen op een grote opkomst en verwelkomen u graag op dinsdag 16 april vanaf 20.00 uur in de Milandhof!